fredag 3 oktober 2008

Mer rolig post

Jag är prenumerant på ett scrapbookspaket från My Scrapbook Nook och oktobers paket kom idag. Paketen innehåller papper, band, ibland stämplar, brads, blommor ja massor för att tillverka snygga LO´s och kort. Allt färgmatchat och klart. Jag gillar paketen mycket, ibland blir man utmanad att använda sig av saker man inte använder i vanliga fall.


Denna gång var paketet i rosa/purpurnyanser.


Ett helt ark med matchande stickers. Jag använder stickers och rubons mycket för tillfället.

Lite läckra band och knappar. Stämpeldynan har en häftig metallic/purpurfärg.

Tänkte att jag skulle visa några Lo´s jag har gjort. Som ganska ofta är det trädgårdsinspirerade.

Här min "blå" klätterros som jag fick i födelsedagspresent av min mamma för några år sedan. Den är i mitt tycke mer violett är blå men jag tycker att den är vacker.

Ett år var mina solrosor otroligt höga. Måttstocken på 2,5 m räckte inte till!

En gammal stentrappa som tillhör ett gammalt torp/gård som heter Ballingstorp. Jag tror att den är klassad som kulturbyggnad och ett helt underbart ställe att göra en utflykt till.

Nu är det dax för lite fredagsmys med familjen! Ha en bra helg!

5 kommentarer:

Millan sa...

I kväll har min minsting haft partaj med sin klasskompis, där var 20 st 9-åringar och om man säger som så att vi ska inte öppna ett privat fritis efter detta =)

Såg dina nya grejor och blev lite sugen på att göra ett inbjudningskort.

Jag lägger till dej bland mina länkar, nästa gång jag gör ett inlägg, så länka du gärna till mej.

Ha en skön helg!

Marina sa...

Fina papper och fint det du gjort av dem. Jag kommer aldrig så långt som till att sätta igång, jag vet itne vad jag sysslar med istället????

Jessica sa...

Fint paket, fast fel färger för mig :-D

Anonym sa...

Vilket fint paket. Fina Lo:s du har gjort.

Anonym sa...

Vilket fint paket. Fina Lo:s du har gjort.