tisdag 30 september 2008

Lite kort och ljungkrans

Hittade ett par kort från förra året som är aktuella nu.

Ett riktigt höstkort. Stämplarna är från Magnolia förra hösten. Ett av de första korten jag gjorde. Jag gillar det rutiga pappret jättemycket!


Ett grattiskort som blev lite julinspirerat. Märker nu när man jämför att jag hade mycket mindre pynt på mina kort för ett år sedan ;0)

Här ett kort som jag gjorde färdigt igår. Har använt mig av en av de nya ord och meningsstämplarna jag fick i fredags.

Blev sugen att göra en höstkrans och tog tag i det så fort jag kom hem från jobbet.
Egentligen är jag inte jätteförtjust i ljung, men fick för mig om att jag skulle använda det tillsammans med annat material i kransen, men det slutade med att jag gjorde hela av ljung. Jag är riktigt nöjd med min krans! Jag ska sätta dit en echiveria samma färgställning också så tror jag att det blir "pricken över i".

Närbild på ljungen. Färgskiftningarna blev jättefina!

3 kommentarer:

Britt sa...

Trevlig sida hit tittar jag in igen.//Brittt

Anonym sa...

Hej!

Tittar in hos dig och tycker om det jag ser/Läser.

Millan sa...

Hejsan!
Kul med en ny bloggerska, ett varningens ord bara. Det är helt beroendeframkallande =)

Ska bli spännande att läsa och se förvandlingen i din trädgård och dina LO, jag för min del är en helt ny scrappare men jag börjar så smått köpa på mej lite mer o mer det blev ett alfabet i stämpel nu sist.
Min trädgård är med under uppbyggnad men jag tror att det är som med huset, man blir aldrig riktigt klar.

Och för den delen när jag såg ditt vattenbad fick jag tusen ideer, ska du verkligen sätta igen det?