måndag 3 november 2008

En liten tjuvstart...

Ska man hinna med att tillverka alla julkort så är det dax att sätta igång. Tiden fram till jul brukar ju gå så otroligt fort! Har haft lite pysseltid idag och så här blev resultaten:



Jag känner att jag har stort pysselsug just nu när man inte kan vara ute på samma sätt som när det är "finare" väder ute. Det är så mysigt att sitta och bläddra bland papper och annat material.


Måste bara få visa närbilder på mina nya, fantastiskt fina papper från min nya favorit, Majas design. De finns att köpa hos magdas.se och de är så gammeldags härliga! Det är nästan så att man inte kan använda dem utan bara vill ha dem att titta på!




JULETID Endast tomten


JULETID Dans kring granen


SKOGSPROMENAD Mörka kvällar

SKOGSPROMENAD Dikt om hösten

4 kommentarer:

Millan sa...

Vackra papper, jag hade inte kunnat klara av att klippa i dom utan bara haft att titta på ;)
Fina julkort!

Marina sa...

Får nog ta en titt på den sidan tror jag.

Anonym sa...

åh vilka vackra julkort du gjort och kanonläckra papper visar du me;)

Millan sa...

Jag har en utmaning till dej om du är sugen på att svar på den.