söndag 9 november 2008

Utmanad!

Idag har jag fått min första utmaning, och det måste man ju nappa på. Tack Millan för utmaningen.



Jag ska berätta sju saker om mig själv:

1. Jag läser många böcker, men oftast bara som ljudböcker, går väldigt ofta omkring med lurar i öronen. Perfekt sätt att göra städning och annat trist lite roligare!

2. Jag har en egen liten pysselhörna i tv-rummet där jag gärna sitter och gör kort och scrappar. Har svårt att titta på tv utan att göra något så det passar mig utmärkt!

3. Jag var en riktig idrottstjej som ung. Faktiskt riktigt duktig i både orientering och basket! Känns ganska avlägset nu får jag säga!

4. Jag älskar det mesta som växer. Känner att jag skulle vilja ha mer tid för trädgården...

5. ...så då förstår ni kanske att jag tycker att tiden inte räcker till för allt jag vill göra!

6. Jag har telefonfobi. Faktiskt ett ganska stort problem. Ringer inte till någon som jag inte känner väldigt väl om det inte är absolut tvunget. Svarar inte i telefon heller om jag inte vet vem det är. Av den anledningen älskar jag mail och kan inte förstå varför fler inte är som jag ;0)

7. Måste dricka kaffe varje morgon, annars får jag garanterat huvudvärk. Har nog lite av en stålmage för jag kan dricka kaffe på fastande mage utan besvär!

Kul utmaning. Känner inte så många som har en blogg, men jag utmanar Maja, min dotter och Marina, även om jag tror att hon redan haft den.

2 kommentarer:

Marina sa...

Jo, den där telefonfobin känner jag ju till!
Så Maja har en blogg. Jag får skriva en rad där när jag har tid.

~~~Lydias Gröna Fingrar~~~ sa...

Hejsan!
Härlig blogg du har, vi tycks ha ungefär samma intressen, kul! :o)
Vänliga hälsningar
Lydia's gröna fingrar