torsdag 25 september 2008

Min pysselhörna och fler kort....

Jag är ganska rörig av mig när jag sitter och pysslar. Vill gärna ha sakerna framme, prova olika kombinationer och det blir lätt lite stökigt. Just nu ser min pysselhörna ut så här. Jag har den inne i vårt storarum, på så sätt kan jag sitta och pyssla och umgås med resten av familjen medan de ser på tv.





Här är mitt senast kort. Valde medvetet inte grönt denna gången. Fast jag var lite frestad emellanåt att få dit något grönt. Konstigt att man blir så inkörd på vissa spår. Stämplen här är från hÄnglars sommarkollektion och jag tycker den är jättsöt!

Ett lite äldre kort. Jag tror att det är från i våras. Här gillar jag pappret jättemycket, vet inte vilken sort det är men det är köpt på Scrapaddicted.

Så får det väl bli en grön variant också. Gjort efter en skiss av Zhariska på pyssel.net. Hon gör så himla fina och inspirerande skisser.

Idag har jag lagt in en beställning till Scrapaddicted. Såg att den redan var skickad så har jag tur kommer den i morgon. Snacka om snabb service!! Har bla beställt stämplar och lite snygga brads. Bilder kommer!