måndag 22 september 2008

Mitt papperspyssel

Lika bra att köra hårt med två inlägg samma dag så här i början. Som man kanske förstår så är trädgård ett stort intresse, men jag älskar även att pyssla inomhus, med scrapbooking och att göra kort. Jag började för ca 1 år sedan och intresset bara växer, ju mer tiden går. Det finns ju så fantastiskt mycket material och det kommer bara mer och mer för var dag som går. Det är inte direkt svårt att handla ;0)

Här kommer lite av vad jag gjort hitills. Kvaliteten på bilderna är inte fantastisk, men jag hoppas man får en lite susning om vad det är jag gör ändå!



Även inom scrapbookingen lyser trädgårdsintresset igenom. Jag har en bok som jag fyller med scrappade sidor om växter och min trädgård.



Ännu en sida från min trädgårdsbok.



Bokmärken gör jag också en del. Det är roligt och det går ganska snabbt. Motivet här är målat med Pro Marker pennor, min nya förälskelse!



Jag gör även en hel del kort. När jag satt och pysslade igår kväll slog det mig plötsligt att för tillfället är de flesta kort jag gör i gröna och andra lite murriga nyanser! Hösten som inspirerar kanske?!



Ännu ett grönt kort med en stämpel som min dotter föll pladask för och jag får väl hålla med om att den är jättesöt!

2 kommentarer:

Marina sa...

Nu ser jag att du har fått till det med kommentarsmöjlighet. Utan att du blev tokig hoppas jag!

Ika sa...

Fina kort du har gjort.

Kram Ika