fredag 26 september 2008

Roligt i lådan!

Idag fick jag min beställning från Scrapaddicted, beställde vid 12,30 tiden igår, så det gick verkligen undan. Allt var precis så fint jag hade tänkt mig. Post av detta slaget är lite roligare att få än räkningar!


Något jag inte kan få för mycket av är bokstäver. Här i lite olika nyanser och utförande. Jag använder mycket stickersbokstäver, tycker att det är smidigt och bra.


En bild med lite smått och gott. Det går ju snabbt mot jul, så jag beställde lite julblommor också.

En närbild på bradsen i röda toner. Den översta med äpplet är väl bara helt underbar?!

och här är brads i en grön-blå skala. Jättehärliga färger!!

Sist, men absolut inte minst, ett helt ark med massor av olika ord/meningar. Jag känner ofta när jag gör kort att jag saknar just detta, så valet var inte så svårt när jag såg att man hade gjort en stämpel med så många uttryck! Så kvällen är räddad, det blir att klippa stämplar och montera dem på foam. Något jag faktiskt tycker är ganska roligt!

Ha en trevlig fredagskväll!

2 kommentarer:

Jessica sa...

Mums vad mycket godis :-D Ibland undrar man om Jane hinner få ordern innan hon har hunnit skicka den :-O

Misspyssel/Cecilia sa...

Farligt farligt jag dreglar ju på tangenterna ;)