söndag 8 februari 2009

Blå himmel och scrapgodis!

Just nu har vi vår här! Blå himmel, solen lyser och fåglarna vårkvittrar. Tittar jag däremot åt norr så är där grått, grått och förmodligen kommer det hit, men just nu kan jag njuta av våren i alla fall! Håller på att sätta upp plasten i mitt växthus så jag kan starta upp mina odlingar där snart!

Det börjar blomma också i trädgården, hittade snödroppar idag och min röda julros hade i alla fall en blomma. Det känns så härligt att det närmar sig, jag tror att det är väldigt länge sedan jag längtade så här mycket efter våren! (Men så känner man kanske varje år?!)




Fick mitt månadspaket med scrapgodis från Nook och det innehöll som vanligt massor av fint!! Sålde fem kort i min affär igår, så jag hoppas det blir lite tid ikväll att göra lite nya!


Papper i härliga färger!


Band, blommor och bokstäver i massor.

Blommorna i närbild, jättefina!


Kärleksbiljetter som passar nu till alla hjärtans dag!

Nej, nu får jag fortsätta med röjning och inplastning av växthuset! Ha en riktigt skön söndag.

5 kommentarer:

Millan sa...

Visst får man vårkänslor, ska snart ut med hunden en runda och insupa friskluft.

Ska bli spännande att se vad du scrappar.

Marina sa...

Här har vi också fint väder men vinden är kall. I Lugnet var det skönt.
Det är så härligt att se att det börjar blomma o växa nu.

~~~Lydias Gröna Fingrar~~~ sa...

Ja visst är det vår i luften...solen är en riktig humörshöjare! :o)
Fina scrap-papper, glöm inte fotta dina kort! :o)
Ha en härlig vecka,
Lydia

Anonym sa...

Oj, det såg ut som en riktig sommarhimmel! Vad man längtar!
Scrappa lugnt! Växthusmadam

Annika Christensen sa...

Tack för kommentar hos mig.
Härligt med blå himmel och en massa fina kärleks ord.
Ha det gott
annika