onsdag 18 februari 2009

Tävling

Visst behöver man lite spänning och uppmuntran så här i mitten på februari?? Jag tänker ha en utlottning här på bloggen... Priserna kommer från min butik och består av lite ätbart och lite drickbart...

Pris 1:


50 g svart te " Vid regnbågens slut" (svart te, blåklint, ringblomma, nyponskal, safflor, rooibushte, cocos.

50 g grönt te "Grönt & Skönt" (senchate, hallon, safflor, lemongrass)

Paprikakrydda Stark

Kryddburk i metall + etikett.




Pris 2:


2 bollar "Blommande te" (Grönt te som är format som en kula, när man häller kokande vatten på den blommar den ut. Mild persikosmak.)
1 liten burk fin engelsk marmelad. Strawberry with champagne.

För att vara med i min utlottning gör du en kommentar till inlägget. Om du länkar till min tävling (använd gärna någon av bilderna) så har du två lotter. Jag drar vinnarna den 1 mars.

Lycka till!!

62 kommentarer:

Marina sa...

Jag vill så klart vara med i tävlingen. Fina priser!

Millan sa...

Jag vill såklart vara med i tävlingen.
Hade tänkt svänga förbi din butik idag men vi var så trötta att jag blev nerröstad av de andra i bilen....

Anonym sa...

Är gärna med i din tävling med så fina priser, te-fanatiker som jag är!
Växthusmadam

Anns Gröna sa...

Det låter som spännande tesorter, så självklart vill jag vara med och tävla om dem.
Kram
Ann

Anonym sa...

Hittade precis din sida och har redan fått en massa inspiration. Deltar gärna i tävlingen också!

~~~Lydias Gröna Fingrar~~~ sa...

Självklart önskar jag deltaga i denna fina tävling, länkar!
Visst är det härligt med alla dessa goa teer!
Ha en härlig helg,
Lydia

Anonym sa...

Tar en lott! Jag älskar te, så nu blir det till att hålla tummarna för vinst den 1/3.

Kram från Bella

Pifa sa...

Vilka fina o mumsiga priser! Deltar gärna i tävlingen!

Anonym sa...

Med så vansinnigt fina priser måste jag bara vara med och tävla, synd bara att jag inte har någon egen blogg....

Marina sa...

Hade ju glömt lägga ut tävlingsbild men nu är det gjort.

Malin - I min trädgård sa...

Hittade hit från Marinas trädgård. Jag är såklart med och tävlar! Har länkat från min blogg.

Ha en skön helg!

Kram M

ANNIKA sa...

Jag älskar både te och marmelad så de här vinsterna passar mig.hoppas...
gustafsson.57@hotmail.com

NinaH sa...

Såklart jag vill vara med i din tävling!
Grönt te som "blommar ut"?! Vad kul det låter! Spännande att prova! (Jag vinner väl inte så jag får väl besöka dig....;-)...)

Jeanette S sa...

Jag är gärna med och tävlar!

Zarah sa...

Jag vill gärna vara med och tävla, jag också!
Länkat har jag gjort, här:
http://godisbloggerier.blogspot.com/2009/02/aha-mera-te.html

Anonym sa...

Härliga priser, särskilt för en inbiten teoman som jag.

Har länkat i min tävlingsblogg:

http://evamar.blogg.se/2009/february/te-mm-1-mars.html

Kika gärna in hos mig och hitta andra fina tävlingar.

Anonym sa...

jag vill vara med. har länkat här: http://tavlingstipsarna.blogg.se/2009/february/te-krydda-marmelad.html

mail: linda.hallstensson@hotmail.com

Anonym sa...

jAG VILL JÄTTE GÄRNA VARA MED!!
jAG ÄLSKAR TE!
kRAM!

PS. WEBBADRESSEN SOM STÅR, ÄR NERE FÖR TILLFÄLLET! http://emmestar.bloggy.se
Det är där jag bloggar för tillfället! Ds!

Skin sa...

Jag är gärna med och tävlar! Vad trevliga vinster!

Eva

//Linda sa...

Jag vill vara med, har länkat för en extra chans också :)
http://linblogg.blogspot.com/2009/02/te-mm-13.html

Fröken Eko sa...

Jag vill också vara med!
Har bildlänkat till din tävling från högerspalten i min blogg :)

/F

LillaLiten sa...

Jag vill vara med!! Teälskare som jag är;-) Har länkat på min tävlingsblogg;
http://segtsomkolatavlar.blogspot.com/2009/02/tavling-1-mars_3923.html
// Laura

Anonym sa...

Jag vill gärna vara med och tävla :)

Marlene sa...

Jag vill tävla, har länkat i min blogg http://busmammanvinner.wordpress.com/2009/02/22/1-mars-2/

Anonym sa...

Jag är jättegärna med i tävlingen! :)

Mia sa...

Åh vilka goda vinster. Jag är gärna med och länkar såklart!

Kram Mia

Karin sa...

Vill gärna vara med och vinna lite gott te.

Nanna sa...

Jag vill gärna vara med!

Madelen sa...

Jag vill vinna och har länkat. Här är min adress: http://madelen.bloggproffs.se

Villa nöystu sa...

Absolut att jag vill delta i din tävling och jag hoppas på stor tur. Jag länkar förstås "hemifrån mig".
Vilken fin blogg du har, så mkt vackra bilder.
Tufft av dig att säga hej då till "det fasta", jag önskar dig stort lycka till med din egen verksamhet.
Ha det så bra,
kram Petra

Anonym sa...

Åh, vad roligt! Jag som älskar te! :)
Tar en lott och hoppas på tur.
Ha en fortsatt bra vecka!

Tea Lady sa...

Hej!

Jag vill gärna vara med och tävla om så fina priser.

Jag länkar!

Kram,
Lena

Anonym sa...

Jeg er med.
Fine gevinster.
Marit S

Anonym sa...

Oh vilka underbara priser.
Vill självklart bli den lyckliga vinnaren :)

jeanette.astrom@gmail.com

Evas sida sa...

Hej! Självklart vill jag vara med och tävla, länkar till dig från mig. Jättefin sida du har/Eva

Sessan Arwen sa...

Vilka fina priser. Jag vill självklart vara med o tävla om dem. Jag länkar i vänster kant i min blogg.

Kramar Sandra
www.sessanarwen.blogspot.com

Lotta sa...

Hej,
hittade hit från Tefrossas blogg och jag vill gärna vara med att tävla. Alltid spännande med nya smaker. Länkar.
hälsn. Lotta

Anonym sa...

Jag är med och tävlar, jag har länkat i min tävlingsblogg

http://molnboanna.blogg.se/2009/february/vinn-atbart-och-drickbart.html

info@annakarlsson.se

Anonym sa...

Det var länge sedan jag köpte nytt te så vore jätte kul att vinna!
svartakatten@live.se

Therese sa...

Men så spännande ditt andra pris verkar vara - jag måste bara vara med i din tävling så jag har en chans att undersöka dessa teblommor!

Trevlig kväll!

Kram
Therese

Anonym sa...

Jag är absolut med :)

Anonym sa...

Jag är med!
Tävlar åt mamma hehe :)

Anonym sa...

Jag är gärna med och tävlar!

Länkar givetvis:
http://deliquate.blogg.se/2009/february/te-och-marmelad.html

Kram

Anonym sa...

ag är med och har länkat

Anonym sa...

Jag är gärna med ochtävlar om så goa priser!

nobnala@hotmail.com

Linda sa...

jag vill vara med. länkar i min tävlingsblogg;
http://lindisentavlar.blogspot.com/2009/02/te_25.html

Anonym sa...

Härliga priser, jag vill gärna vara med och tävla om dem!

anonitota@comhem.se

Anonym sa...

Jag vill vara med i tävlingen! :D

Anonym sa...

Klart jag vill vara med, jag älskar te!! Kram Madelene

MaddeVla@hotmail.com

Anonym sa...

Hejsan! Jag älskar te och vill vara med i tävlingen.
Kram Birgitta.
abrahamsson.b@hotmail.com

Anonym sa...

Hej!
Vill vara med och vinna te till min älskade fru.
Mvh/ Rolf
roffe121@spray.se

Anonym sa...

Hej! Jag vill vara med och vinna gott te.
Kram/ Johanna
johannapalmroos@hotmail.com

Anonym sa...

Mysigt, jag är jätte gärna med och tävlar! /Sofie
Fie_lindgren@hotmail.com

Elina sa...

är jag med och tävlar..
har såklart länkat..här:
http://finaelina.blogg.se/tavlingar/2009/february/te-mm.html

Anonym sa...

Åh, thé kan man ju inte få för mycket av så självklart vill jag vara med och tävla. Får jag vara nyfiken och fråga var du har hittat det "blommande" teet? Jag har bara lyckats hitta sånt att köpa utomlands. =/

Länkar så klart i bloggen också.
Ha en härlig helg!!

Anonym sa...

jag är med :)

Märta sa...

Jag vill gärna vara med. Länkar till min blogg.

Annika Christensen sa...

Spännande saker du lottar ut.
jag kör ju en liten hälsokur just nu så det kanske skulle vara något att fortsätta med!!
Fast jag brukar inte tävla och därför kan man ju inte vinna.
Ha det gott
Annika

Sofie sa...

Svischar in här och hoppas jag hinner delta i din tävling! Jättefin blogg du har!
Trevlig söndag!

Anonym sa...

Hoppas det inte är för sent att tävla!

Har länkat: http://mumandme.blogg.se/2009/march/atbart-och-drickbart-avslutas-13.html

Anonym sa...

*Skyndar att knipa en lott* Det blommande teét från Kina är alldeles underbart!

Hoppas, hoppas..! :)

Anonym sa...

god start