fredag 27 februari 2009

Härliga fredag!

Idag mår jag riktigt gott!! Trivs med mitt val att satsa på mitt företag, fåglarna kvittrar, vår i luften, solen skiner, har precis ätit en hyfsat god måltid och det är fredag

Som grädde på moset så kommer vi nästa fredag att gå till kyrkan här i byn och lyssna på Timbuktu - unplugged, en artist som vi gillar alla i familjen, så vi går dit mangrant! Sen är jag inte säker på att han passar som kyrkoartist, men eftersom han bor här i närheten, så är väl mycket förlåtet! Han är helmysig!!




Ha en bra fredagskväll!!

2 kommentarer:

~~~Lydias Gröna Fingrar~~~ sa...

Ja att satsa på sitt företag, hoppas jag kommer att känna som du när jag varit igång lika länge som du! :o)
Ha en riktigt härlig helg,
Lydia

Märta sa...

La kanske min lilla kommentar under fel inlägg men jag hoppas att du ser den ändå. Jag är så ny i bloggvärlden att jag inte alltid vet hur man ska göra.