onsdag 4 februari 2009

Vilt och vackert!

Måste bara få visa bilder från vårt underbara, vilda hav. Vi var där i söndags, det snöade och blåste riktigt rejält och jag och min dotter tog bilder på det.

Havet lite på avstånd. Egentligen är jag nog mer en sjömänniska, men när havet är så här stormigt och vackert så tycker jag också att det är helt fantastiskt.

Bild: Maja
Bild: Maja
Bild: Maja

Veckans tulpaner kommer från 15-åringens kalas som hade marint tema, marinblått och vitt.


Till sist, ett ljus, enkelt och vackert!




5 kommentarer:

~~~Lydias Gröna Fingrar~~~ sa...

Så himla vackert och mäktigt havet är, även på vintern! :o)
Ha en härlig fortsättning på veckan,
Lydia

Marina sa...

Mäktigt, havet alltså! Snyggt du gjort med bakgrunden.

NinaH sa...

Hav är alltid underbart! I alla sina "skepnader"! Du har verkligen fångat det!

Anonym sa...

Vilka härliga bilder på havet!
Ha en trevlig helg!
Växthusmadam

Annika Christensen sa...

Aha du bor i Degerberga.
Då vet jag det.
Synd med tanke på din butik.
Där brukar vi köpa livets olja.
Du vet vad det är eller hur?
Sunt liv heter företaget tror jag.
Du kan slå på nätet.
Hade passat till era produkter - tror jag. man toppen bra av den iallafall.
Ha det gott
Annika