måndag 1 december 2008

Inspirerande post!

Det finns tråkig post, "vanlig" post och så finns det post som gör att man bara vill släppa allt man har för händerna och sätta sig och vara kreativ! Sån post fick jag idag när mitt månadspaket från "My Scrapbook Nook" kom! Helt min stil på papper, med gammeldax känsla, så när jag är färdig här ska jag sätta mig ner och bara pysselnjuta en bra stund!!

Här är en överblick på hela paketet med papper, band, blommor och stämplar.

Närbild på ett av mina favoritpapper denna omgången...

och här är det andra. Så jättefina och ljuvligt juliga!!

I detta paketet fick man också dessa stämplar. De är små, söta och perfekta till tags och julklappsadresser. Det blir kanske det jag gör i eftermiddag? Mycket roligare än köpta julklappsetiketter!

Ett ark med journaling och ettiketter som matchar pappren!

Ha en bra eftermiddag, även om vädret är grått och trist! Riktigt pysselväder....

4 kommentarer:

Marina sa...

Riktigt fina papper!

Anonym sa...

Woha! Jag ångrar nästan att jag sprang in hit - vilket köpsug jag fick! ;D

~~~Lydias Gröna Fingrar~~~ sa...

Mmmm, härligt papper och stämplar. Har de en svensk filial?
Jag har läst Grundläggande skriv- och läslärande. Är lärare med fördjupning i matte, no och engelska. Tyckte jag behövde lite mer svenska, så jag passade på när Lärarlyftet erbjöds. Har pluggat 25% o jobbat resten, men det ska bli skönt att inte ha 'läxor'!
Bara kul om du vill länka! :o)
Jag gör likadant om det är ok?

Millan sa...

Fina papper, har du hunnit använda dom än?