fredag 5 december 2008

Irriterande nissar!!

Nu har jag gått upp lite tidigare idag, fotograferat min fantastiska vita amaryllis från alla håll och vinklar för att jag ville visa hur otroligt vacker den är... Sätter mig vid datorn för att lägga över bilderna från kameran och hittar inte sladden som behövs för att föra över bilderna!!!!

I det här huset har saker en viss förmåga att försvinna och ingen har använt det eller sett det!? Så jag tror faktiskt att vi har små nissar som bor hos oss och flyttar saker på pin tji!

Så amaryllisen kommer förhoppningsvis senare på bild, kan locka med att den är vit, stor och har 6 utslagna klockor och 4 knoppar!

Nu ska jag försöka släppa irritationen och åka och jobba! Ha en bra dag, lediga eller arbetande!

1 kommentar:

Marina sa...

Du dom nissarna bor här också! Nu ska jag till skolan för att hälsa på Oscar ett tag. HA det bra!