fredag 16 januari 2009

Mitt ord är Kärlek!

Hittade ett litet kort test där man genom att svara på några frågor kan se vilket ord som passar in på mig... (vem hittar .på alla dessa test??) Blev riktigt nöjd med resultatet när det visade att mitt ord är "LOVE" ;0)

You see life as possibility to form deep connections with a few people.Relationships are the center of your world, and you always take time to bond with those you love.You are caring and giving. You enjoy helping those you love.And when it comes to romantic love, you feel passionately ... even in a very long term relationship.

Nyfiken på vilket ord som passar in på dig? Här finns testet!

Ha en riktigt skön fredagskväll!

6 kommentarer:

Millan sa...

Jag fick samma svar.....
LOVE
Skönt för det gillar jag, familj och vänner.

Ha det så bra i helgen

~~~Lydias Gröna Fingrar~~~ sa...

Vackert ord; Kärlek!
Kram Lydia

Marina sa...

Jag fick också Love. Helt nöjd med det!
Ha det bra i helgen! Kram!

NinaH sa...

Så trevligt få ordet Love! Passar nog dig bra!!
Jag fick Think!;-) (Kunde ju inte låta bli att besöka sidan...;-)...)

Unknown sa...

Hej mamma!!!
Kan vi kanske åka till IKEA idag?

Ewonne sa...

Så många fina foton du har i din blogg ♥
Tack för din söta kommentar i min blogg och givetvis får du lägga till mig i din blogglista!

Kram Ewonne