måndag 5 januari 2009

Scrapbook utmaning!

Gjorde ytterligare en LO idag till en utmaning på Magdas blogg. Magdas är en scrapbutik som jag handlar en del ifrån över nätet. Utmaningen var att man skulle lifta (dvs inspireras av, låna idéer av) en LO som EmmLa gjort.


Min LO blev så här:



Jag har som bakgrundspapper använt: Cosmo Cricket "Oh Joy Mitten Mitten"

Papper: Crate Paper "Lagoon" och Prima Marketing "Adore"

Pappersbård: Tres Jolie "Memories"

Bokstäver: Making Memories "Greenhouse"

Bokstäver : Basic Grey "Sugared"

Clips med blomma: Making Memories "Greenhouse"

Blommor, knappar, band och floss.

6 kommentarer:

Marina sa...

Fina LO´s. Jag har inte scrappat på länge nu, fixar inte att sitta stilla. Ryggen vill inte. Men hjärnan vill scrappa så jag hoppas snart kunna göra det igen. Det var itne kul att jobba idag! Ses!

Emma sa...

Vad kul att du blev inspirerad :) Jättefin LO, härliga sandspår!

Camilla Ekman sa...

Så jättefin!!! Härligt foto.

~~~Lydias Gröna Fingrar~~~ sa...

Oj så fint! Tänk att det kan bli så vackra bilder av så naturliga och enkla motiv...härligt!
Du Krisitna, jag har århundradets sämsta minne, men kan vi ha träffats hos Nina? Eller var du på en av de få träffar då inte jag var med? :o)
Kram, Lydia

Anonym sa...

Vilkrn fin LO!

NinaH sa...

Hm... Nu är ju inte jag så detaljinsatt i "scrap"- men jag tycker din LO var helt ljuvligt fin!